.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هاشمی: سال آینده سالی پر نشیب برای ايران

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام تبلور حقيقي و عملي حضور مردم را در انتخابات دانست و گفت: برگزاري انتخابات به صورت سالم و بدون هيچ‌گونه شبهه‌اي با حضور گسترده و فعال مردم ميسر است.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازشهاب‌نیوز؛ آيت‌الله هاشمي رفسنجاني صبح روز يكشنبه در ديدار اعضاي شوراي مركزي احزاب اصلاح‌طلب شهرستان ري تصريح كرد: حفظ حضور مردم در صحنه و اتكاء به آراء و نظرات آنان در اداره حكومت ضمانت اجراي وعده‌هاي انقلاب است و اگر مردم نباشند بهترين حكومت‌ها نيز در اداره امور ناتوان هستند.

وي با اشاره به وقايع شكل‌گيري انقلاب اسلامي يادآور شد: از ابتداي انقلاب نظر امام(ره) اين بود كه امور به مردم سپرده شود و به رغم آغاز جنگ تحميلي، به اين وعده وفا شد.

وي افزود: اكنون اگر مردم از اين فرصت استفاده نكنند و يا اين‌كه عده‌اي مانع شوند اين جفا به اسلام، انقلاب و مردم است.

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام در اين ديدار با اشاره به حقوق جامعه كارگري كشور تاكيد كرد: كارگران از وفادارترين قشرهاي جامعه هستند كه در دوران انقلاب و جنگ صداقت خود را نشان دادند و در پيروزي انقلاب اسلامي نقش موثري داشتند.

وي افزود: تامين نيازهاي اساسي جامعه كارگري و عدم نگراني آن‌ها براي تامين معيشت خود يك وظيفه اساسي است كه بايد به آن توجه داشت.

وي شهر‌ري را از لحاظ تاريخي، پايگاه بزرگ جهان اسلام و ايران عنوان كرد و افزود: اين شهر در طول تاريخ هميشه مورد هدف كساني بوده كه به دنبال غلبه بر ايران بوده‌اند.

هاشمي رفسنجاني در اين ديدار با اشاره به مقاومت پيروزمندانه مردم غزه در مقابل بي‌رحم‌ترين ارتش دنيا، گفت: شكست تاريخي رژيم صهيونيستي درس بزرگي براي بشريت است كه اگر تسليم قدرت و ستم نشوند در نهايت پيروزند.

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام هم‌چنين در ديدار دبير ستاد مركزي و اعضاي شوراي راهبردي حزب‌الله ايران، واقع‌گرايي و توسل به شيوه‌هاي عملي در تدوين برنامه‌ها توسط احزاب و تشكل‌هاي سياسي را از مهمترين وظايف آنان برشمرد و تاكيد كرد: امروز در كنار آرزوهاي مقدس بايد شيوه‌هاي عملي، اجرايي و كارشناسي براي اداره جامعه تدوين كرد.

رييس مجلس خبرگان در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به بحران اقتصادي بين‌المللي و كاهش قيمت نفت، سال آينده را سالي پرفراز و نشيب براي كشور دانست و گفت: بر اساس سياست‌هاي كلي برنامه‌ پنجم بايد وابستگي بودجه كشور به نفت كاهش يابد و تحول در زمينه عبور از اين مرحله‌ نيازمند مديريتي نيرومند و برنامه‌اي كارآمد است.

وي با اشاره به انتخابات آينده، بر لزوم ايجاد فضايي با نشاط در ميان مردم، فعالان سياسي و وفاداران به نظام تاكيد كرد و افزود: انتخاب رييس جمهوري با راي بالاي مردمي و بهره‌گيري از نخبگان و مديران با سابقه نظام، موجب موفقيت و پيشرفت كشور از يك سو و نقش بر آب شدن توطئه‌هاي دشمنان از ديگر سو خواهد شد.

وي حضور نامزدها از سوي جناح‌هاي گوناگون را لازمه ايجاد نشاط و اعتماد مردم دانست و گفت: اميد است فضاي مناسبي جهت حضور دوستداران نظام در صحنه انتخابات فراهم شود و فعالان سياسي بايد با حضور پرشور و مسوولانه، آينده نظام و انقلاب را به سوي موفقيت بيشتر رقم بزنند.

هاشمي‌رفسنجاني با اشاره به تلاش برخي مغرضان و بدخواهان نظام براي دور كردن روحانيت از صحنه‌ انقلاب و كشور و زدودن اعتماد مردم از نظام تاكيد كرد: وظيفه ماست كه سرمايه‌هاي اصلي جمهوري اسلامي يعني روحانيت و اتكا به مردم را همواره مورد تكريم قرار دهيم؛ چراكه تنها در اين صورت است كه مشكلات كشور برطرف خواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمين سيد محمد باقر خرازي دبير ستاد مركزي حزب‌الله ايران و همچنين حجج‌الاسلام هادي غفاري، علي عسگري، حسيني دولت‌آبادي و شاهي عربلو نيز كنعاني‌مقدم و صالحي از اعضاي شوراي راهبردي اين حزب گزارشي از اهداف و برنامه‌هاي اين شورا و برنامه‌هاي اين تشكل براي حضور در انتخابات آينده‌ رياست جمهوري ارايه دادند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 8 بهمن 1387
خود کرده را تقدیر نیست .....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.